Vanliga frågor och svar

Många av de frågor vi får är likartade och vi har därför samlat svaren på dessa frågor här. Välj kategori för att börja söka efter svaret på din fråga. Hittar du inte svaret kan du kontakta oss.

Tillbaka

Frågor och svar - Beställning

Jag har gjort en beställning men inte fått någon orderbekräftelse, vad skall jag göra?

Svar:

Oftast när en kund inte har fått en orderbekräftelse beror det på att orderbekräftelsen har tolkats som skräppost av kundens e-postleverantör.

Så innan du ringer oss får du gärna kontrollera om vår orderbekräftelse på din beställning har hamnat i din inkorg för skräppost.

Om vår orderbekräftelse har klassats som skräppost och du har en möjlighet att markera att meddelandet inte är skräppost får du gärna göra detta. Detta för att säkerställa att du får kommande e-postmeddelanden från oss. Meddelanden som till exempel kan innehålla leveransinformation eller information med sändningsnummer när din beställning är skickad till dig.

Om du inte hittar vår orderbekräftelse i inkorgen för skräppost är du självklart välkommen att kontakta kundtjänst.
Den andra orsaken kan vara att beställaren angett felaktig e-post adress i beställningen.