Vanliga frågor och svar

Många av de frågor vi får är likartade och vi har därför samlat svaren på dessa frågor här. Välj kategori för att börja söka efter svaret på din fråga. Hittar du inte svaret kan du kontakta oss.

Tillbaka

Frågor och svar - Fakturor och delbetalningar

Jag har inte fått någon faktura, hur gör jag?

Svar:

Fakturan skickades via e-post samma dag som vi skickade produkterna från Laholm. Vänligen kolla bland skräpposten och om du inte hittar den tar du kontakt med Klarna.

Klarna - 08-120 120 10
Du kan även hitta din faktura via deras hemsida https://klarna.com/sv/kundservice

Jag har valt Klarna faktura men vill delbetala, hur gör jag?

Svar:

Om det står “Delbetala från” på din faktura från Klarna betyder det att du kan delbetala den. Logga in hos Klarna, så kan du välja att antingen betala in det belopp som står efter “Betala lägst” eller välja att klicka på “Delbetala”. När du väljer att delbetala inkluderas fakturan i din månadsfaktura och Klarna skickar då en ny faktura till dig i mitten av kommande månad.

Klarna - 08-120 120 10
Du kan även hitta din faktura via deras hemsida https://klarna.com/sv/kundservice.