Vanliga frågor och svar

Många av de frågor vi får är likartade och vi har därför samlat svaren på dessa frågor här. Välj kategori för att börja söka efter svaret på din fråga. Hittar du inte svaret kan du kontakta oss.

Tillbaka

Frågor och svar - Fakturor och delbetalningar

Jag har inte fått någon faktura, hur gör jag?

Svar:

Fakturan skickades via e-post dagen efter det att vi skickade dina varor från Laholm. Vänligen kolla bland skräpposten och om du inte hittar den tar du kontakt med Avarda.

Mail: kundservice@avarda.se
Telefon: 010-1613350
Mina sidor: minasidor.avarda.se

Jag har valt delbetalning eller konto - när kommer första fakturan?

Svar:

Första fakturan för din beställning med delbetalning eller konto skickas via e-post den 7:e med förfallodag den 28:e i samma månad.

Exempel 1: Din beställning skickas från oss den 20:e november, då kommer din första faktura att komma den 7:e december med förfallodag 28:e december.

Exempel 2: Din beställning skickas från oss den 2:e februari, få kommer din första faktura att komma den 7:e februari med förfallodag 28:e februari.

Har du inte fått din faktura eller har frågor om din faktura - kontakta Avarda:
Mail: kundservice@avarda.se
Telefon: 010-1613350
Mina sidor: minasidor.avarda.se

Jag har valt faktura men vill delbetala, hur gör jag?

Svar:

Du kan välja att betala hela fakturabeloppet på en gång eller senare ansöka om att dela upp betalningen i mindre delar, då läggs ditt köp över på ett Konto. Det lägsta beloppet att delbetala står angivet på fakturan. Tag kontakt med Avarda om något är oklart.

Mail: kundservice@avarda.se
Telefon: 010-1613350
Mina sidor: minasidor.avarda.se