Hur fungerar det?
Du gör en beställning på vår hemsida och väljer att varorna skall skickas till någon utav våra monteringspartners.
Efter att vi har skickat dina varor till vår monteringspartner så kommer du att få ett mail från oss med information som gör att du kan följa dina varor på väg till verkstaden. När du har fått det mailet så kan du ringa och boka en tid med verkstaden.
Vad kostar det och när betalar jag?
Betalning för dina produkter gör du på vår hemsida.
För tjänster som beställs av en rekommenderad monteringsverkstad har vi valt att förmedla betalningen mellan våra kunder och verkstaden. Vad som är betalt framgår av orderspecifikationen. Observera att det fortfarande är verkstaden som är ansvarig för de tjänster verkstaden utför.
Kostnaden för de tjänster som du väljer att få gjorda hos övriga monteringsverkstäder betalas till verkstaden. I den information som står under varje verkstad så ser du det pris som verkstaden har meddelat oss och vi kan således inte garantera det priset hos dessa verkstäder.
Kan jag använda verkstaden som ett utlämningsställe?
Det är inte tänkt att det ska fungera så. Tanken är att du skall använda verkstaden om du är i behov av dess tjänster. Om du av någon anledning endast vill hämta ut dina varor ber vi dig ringa verkstaden först och kontrollera att det är möjligt samt fråga vad det kostar.
Kompletta hjul.
Om du väljer att låta en verkstad skifta hjul på din bil tillkommer den kostnaden. I informationen som står under varje verkstad så ser du det pris som verkstaden har meddelat oss.